Website logo

Krijg alles te weten over proteïne, en waarom het zo belangrijk is!

Onze supplementaanbevelingen

Afhankelijk van lifestyle en eten gewoontes verschilt het voor iedereen wat voor eiwit supplementen zij kunnen gebruiken. Op deze pagina laten wij je zien welke eiwit producten (of andere supplementen) het handigst voor jou zijn om aan te schaffen.

Afhankelijk van lifestyle en eten gewoontes verschilt het voor iedereen wat voor eiwit supplementen zij kunnen gebruiken. Op deze pagina laten wij je zien welke eiwit producten (of andere supplementen) het handigst voor jou zijn om aan te schaffen.

Spiermassa opbouwen (bulken)

Voor het opbouwen van spiermassa raden wij je aan om aan eiwitshakes te nemen als aanvulling op je dagelijkse voeding. Hiernaast heb je vooral een overschot aan calorieën nodig, en hiervoor raden wij je aan om supplementen met een hoog calorie gehalte in te nemen. Met een calorie overschot en voldoende training zorg je ervoor dat jij je spieren op een efficiënte manier opbouwt!

Afvallen

Voor veel kan het lastig zijn om een paar kilo’s af te vallen, maar gelukkig met de hulp van bepaalde supplementen, kan je dit jezelf gemakkelijk maken. Zo zijn er fat burners die je honger gevoel stillen. Dit zorgt er dan natuurlijk voor dat je minder trek gaat hebben, en minder eet. Handig, vind je niet?

Afvallen doe je door middel van een calorie deficit (onder je gemiddelde calorie inname zitten), hierom kan je kiezen om meer eten aan te schaffen wat weinig calorieën bevat. Dit zorgt ervoor dat je wat afvalt.

Simpelweg gezond blijven

Ten alle tijden blijft het belangrijk om gezond en in goede vorm te blijven, en ook zijn er hiervoor supplementen voor! Zo heeft bijvoorbeeld creatine vele voordelen naast het sporten:

  • Draagt bij aan de energieproductie in spiercellen
  • Kan gunstig afwerken bij de ziekte van Parkinson
  • Zou andere neurologische ziektes kunnen bestrijden
  • Kan de hersenfunctie verbeteren
  • Kan vermoeidheid en uitputting tegengaan

Ook blijft het belangrijk om bepaalde vitamines binnen te blijven krijgen. Helaas gaat dit niet altijd even makkelijk, vandaar raden wij jou aan om naast je voeding ook extra vitaminen in te nemen. Zo heeft bijvoorbeeld omega 3 vele voordelen:

  • Beschermt je hart
  • Verlaagt je bloeddruk
  • Goed voor je huid
  • Helpt tegen depressie
  • Verbetert je slaap